Barátokról Nr.2

Hétköznapias, már-már szürke bejegyzéseimet egy nem hétköznapi ismeretség bemutatásával folytatnám... Az illető akiről most írni fogok, ugyanis cseppet sem szürke, cseppet sem átlagos...ahogy a kapcsolatunk sem. :) Ha még nem találtátok volna ki, az én egyetlen lakótársnőmről Kingáról fog szólni ez a bejegyzés. ;)
Ha mindenki felkészült akkor kezdeném is...
:D

Amikor az első albérletünkben laktam 6 lánnyal...na ott kezdődött el minden. :P Az egyik akkori lakótársam Kriszti, felhívta Kingát és csaptak egy házibulit. Én épp mosogattam, amikor kijött a konyhába egy idegen lány...én köszöntem de rám sem vakkantott... na ő volt Kinga! :D
Ezt követően mivel az albérlet nem volt megfelelő (erről olvashattok a 2009 október körüli bejegyzéseimben) költözésre került a sor. Kriszti ajánlott egy abérletet, ami közel van a sulihoz és nem is drága ráadásul jófejek lakják... :D Hát megnéztük (Katussal együtt költöztünk, róla is sokat meséltem már a 2009-es bejegyzéseimben) ... S amikor megláttam, hogy ki lakik ott őszintén szólva rendesen meglepődtem. Kinga volt az teljes életnagyságban...eleinte furcsának tűnt és kicsit távolságtartónak, de aztán csak sikerült elbeszélgetnünk. Miután megmutatta a lakást (jobb híján) oda is költöztünk. Innentől kezdve egyre több időd töltöttünk együtt-lakáson kívül is... :) Egyre több lett a közös élmény, ezt csak tetőzte amikor eljött velem Ajkára és nálam aludt, na meg a születésnapom amikor szintén meglátogatott (s kiderült, hogy ismeri a legjobb barátnőmet Brigit). :) Aztán júniusban már közösen költöztünk tovább és máig együtt lakunk. :)
S hogy milyennek is látom őt. Szív-lélek a csaj és irtó jókat lehet vele beszélgetni. S amellett, hogy mindig tud naprakész tanáccsal és leoltásokkal szolgálni iszonyatosan ŐRÜLT! Soha nem fogja vissza magát ha együtt vagyunk és nincs TABU.... Ezt nagyon szeretem benne... Valójában sohasem veszekedtünk, kisebb nézeteltérésünk is talán csak egyszer volt.
Hangulatember. Ez sajna vagy nem sajna így van. Ha jó kedve van mindenkit ránt magával, ha rossz akkor igényli a csendet maga körül. :) Eltekintve attól hogy nagyszájú akarom mondani szókimondó ritkán beszél hülyeségeket! :D :D Najóó ezt én sem gondoltam komolyan... És akkor jöjjön az árny-oldala: Kinga agresszív... :S Sajnálom ha most mindenki kiábrándult... De így van. Ha épp olyanja van akkor csíp, harap és karmol. :P Sokszor mondtam már, hogy nézzünk neki valami édes kis szájkosarat vagy legalább egy kényszerzubbonyt... :D

Hihetetlen hogy mennyi különbözőek vagyunk mégis mennyire jól tudunk együtt élni... :P Persze, sok közös dolog is van bennünk de alapvetőleg teljesen más az ő és az én személyiségem. Én sokkal többet rágódok dolgokon, ő sok mindent félvállról vesz...nem aggódik. (vegyük csak a sulit példának) Vizsgák előtt állandóan bennem van h tuti megbukok...ő meg szinte hallom ahogy mondja: "Jajj Melissza mindig ötöst vagy négyest kapsz..." És így ennyivel elrendezett. :D
Najó a közös vizsgaidőszakaink is viccesek...pl a pszichológia vizsga amire együtt készültünk...sohasem felejtem el... :D Idén egy másik pszichós tárgyból ismét megpróbáltuk, de a sok kávé miatt kicsit meghaltam...így közös Gooffy nézés lett a vége... :D
Apropo mesék... szeretem, hogy szereti a meséket! :) Meg azt is szeretem, hogy ha egy kicsit iszik mindig egyből elmondja hogy mennyire szeret! :D Jahm és a csajos bulik... najó ezeket azért nem merem ide leírni... :P :D (Szerintem sokan úgyis tudják hogy mire célzok... :D )

Nem tudom mit hoz a jövő, mennyi ideig fogjuk még boldogítani egymást, de egy biztos. Ez alatt a 1,5 év alatt iszonyatosan megszerettem... :) És mondhatni biztos vagyok benne, hogy még nagyon sokáig fog ez a kapcsolat bimbóóózni... :D :)

Legolvasottabb iromány