Megtöröm a csendet :P

Már megint eltűntem pár hétre...ne haragudjatok, de az előző bejegyzésem után nem nagyon éreztem azt hogy van még mit írnom. Most hogy eltelt már 2 hét úgy érzem hogy teljesen jól elvagyok továbbra is. Igazából nem tudok semmit sem komolyan venni ami mostanában történik velem... Nem tudom, hogy miért nem. Talán mert túl sokan bántottak meg túl kis időn belül??:P Ebben az elmúlt egy hónapban minimum 4 embert tudnék említeni akiben mélységesen csalódtam. Egyszerűen nem lehet leírni hogy milyen amikor egy hozzád közel álló személy más mint amilyennek látszik. Biztosan ti is átéltetek már hasonlót. Egy komoly összeveszés tárgya az volt hogy én miért általánosítok...ezennel szeretném felhívni rá a figyelmet, hogy nem szokásom általánosítani, sőt...hiszek benne hogy mindenki más. Vagyis szeretnék. De VALÓBAN nem vagyok benne biztos hogy jó úton járok...

Letérve a filozófiai síkról hogy most akkor mi is van velem? Telnek a napok, sokat nevetek, Kingámmal számos progit csinálunk, mert így mindegyikőnknek sokkal vidámabbak a napjaink(bár úgy érzem hogy mindkettőnknek hiányzik valami a teljes boldogsághoz-de kerüljük a témát mert az csak elszomorító ha gondolunk rá és rágódunk rajta). Gyakran átjönnek a fiúk is így aztán méginkább jó a hangulat. Kialakult egy négy fős társaság és igenjól érezzük magunkat együtt. A héten volt filmnézés meg kártyázás is ..na meg kedden Bridge. Múlt héten is filmeztünk akkor Laposba mentünk szerdán. Na az igenjól sikeredett... :D A jövő héten pedig lesz Republic az egyetemen...remélem sikerül eljutni rá, mert én nagyon szeretnék... :)
Ha valakinek van kedve jönni az csatlakozhat! :)

Amúgy a héten zh is volt, na meg szervezzük Erdélyt is, szóval pörögnek az események... :)
De suliban minden oké...még!:D
Hétvégére tervek nincsenek de Nyunyummal jó lenne összefutni...nagyon hiányzik! :(
Na megyek is csak azt akartam hogy tudjátok, hogy még élek és nem vittek el az owls with a cooper dick... :D
Puszikaa

Legolvasottabb iromány