Valentin napi őrület

Huhh...jó kis hétvége volt otthon...nagyon nehéz volt ma visszajönni! :) Csütörtökön mentem haza ugyebár...este mikor hazaértem már semmi különös nem történt csak beszélgettem nagyot kedves családommal. Másnap délelőtt bementem Ajkára a csajokkal (Brigivel, Andikával és hugimmal) hogy velantin-napi ajándékokat vásároljunk a lovagjaiknak! :P Hát számomra ez eléggé kényes terület, ugyanis nem szeretem a Valentin napot! :D Számos boltban megfordultus sok-sok csecse-becse közt...minden rózsaszínben úszott, amerre csak néztem szivecskék meg plüssmacik! :D Haláli komolyan...:) Alapvetőleg romantikus természet vagyok, de ez már nekem is sok... sajnos ez a nap is egyre inkább az anyagiakról szól...ahogy a Karácsony és a többi ünnep is! :( Én úgy gondolom, hogy ha két ember szereti egymást akkor minden nap adnak egymásnak valamit...nem épp tárgyi dolgokra gondoltam, hanem egy részt magukból. Minden nap egy picit.. Teljesen rendben van, hogy van egy nap az éveben amit a szerelem napjának hívunk, de vajon ennek így kellene zajlania, mint ahogy ma megy?? :S Szerintem többet ér egy együtt töltött délután/este mintsem egy doboz bonbon vagy egy plüssmaci!:P Persze ezt az együtt töltött időt különlegesség lehet tenni, hogy emlékezetes Valentin nappá váljon...de ehhez nem hiszem, hogy a pénztárca az elsődleges kellék! ... Na jó nem akarok én senkit bántani aki plüssmacit meg bonbont vett a kedvesének... :D kedves gesztus... hihi
Egyébként nagyon kellemes délelőtt volt ez a lányokkal, sokat nevettünk és a végén beültünk egyet a Maciba, ettünk egy kis sütit! :P :D Szóval összességében nagyon jól telt a délelőtt! Délután anyával filmet néztünk...amin teljesen kiütöttem magam- az utolsó fél órát végigsírtam! :D Eztután mindent feladva nekiálltam tanulni... :S
A vasárnap már sitty-sutty elment,...náléunk voltak keresztanyumék, a picikkel játszottam...szomorúan vettem tudomásul, hogy a 7 éves unokatesómat nem tudom megverni sakkban! :( Szerintem ehhez nincs már mit hozzáfűzni! :D Most pedig már Győrben vagyok! :( Az első dolog ami az albiban történt, hogy amint felértünk Katámmal kiégett az égő a szobánkban! :D Szóval izzócserével kezdtük a hetet...van kb 13 fok...ÉLJEN AZ ALBINK!:) :) :) ......de már csak két hét a költözésig!! :D

Legolvasottabb iromány