Kedves Blogolvasóim!:)

Először is bocsi, hogy mostanában eltűntem de kicsit felhalmozódtak bennem/körülöttem a dolgok... Elkezdődtek a vizsgák, s mostanában úgy érzem talán sohasem végzek!:S Két hét után végre hazajöttem de már holnap mehetek is vissza... nem mintha nem lenne fent jó! Ismét albikeresésben vagyunk, ugyanis csak 3-an maradtunk és elég költséges lenne ezt így fizetni... A hét a vizsgákat letekintve jó volt... kedden megünnepeltük Máté szülinapját! Kata sütött tortát, ami nagyon finomra sikerült...és felavattuk a rózsaszín lavórt is, ami előreláthatólag még sok görbe esténkhez hozzá fog járulni! :D A gyengébbek kedvéért fogok képeket is csatolni!:P Az este nagyon jól sikerült, számos szomszédda is sikerült összebarátkoznunk... :D Tulajdonképpen elég sok idegen lett a házunkban az este végére! XD Erre csak annyit mondok hogy ez a SAKÁLTANYA! :D

Másik ok amiért nem nagyon írtam mostanság, hogy jó volt egy kicsit elbújni a világ elől...nagyon sok dolgot át kellett magamban gondolnom! Néha eljön az a pillanat amikor érzed, hogy le kell zárnod valamit... na igen, lezárni. Egyetlen szó és mégis iszonyat nehéz véghezvinni... de szerencsére sok dolog elterelte a figyelmemet és sok barát mellettem állt, így kijelenthetem, hogy túltettem magam minden olyan nehézségen amin kellett. :) Brigivel telefonon átbeszélgetett órák, Katussal és Kingussal töltött hétköznapok nagyon sok dologra rádöbbentettek! ;) A napi tanulságot levontam és most megosztom veletek, ha tudjátok jegyezzétek meg és jusson eszetekbe ha hasonló helyzetbe kerültök: "HA EGY HAJÓ ELMEGY ÉS NEM VESZ FEL, NEM SZABAD SÍRNI MERT SEMMI NEM TÖRTÉNIK HIÁBA! BIZTOS LEHETSZ BENNE HOGY AZÉRT MENT EL MERT JÖNNI FOG HELYETTE EGY ÚJ, JOBB HAJÓ AMIN LESZ HELY SZÁMODRA IS!!"

És íme néhány kép:


Legolvasottabb iromány