Hallgatói napok :D

Ez a hét igazából majdnem 10/10-es volt... :) Ennyit mókázni meg kacagni rég nem volt alkalmam! :D Nézzük csak hogy is történt...
Hétfőn mint egy becsületes egyetemista bementem órákra, majd leheveredtünk az egyetem udvarán a sörsátor mellé. Ekkor felkérést kaptunk, hogy nevezzünk be a Famulus és a turanosok versenyére! :D Valójában semmi kedv nem volt hozzá de az ingyen ebéd és bor meghozta a lelkesedést! :D Így hát Etti, Kriszti, Edina, Kati, Tuki és én beneveztünk a vetélkedőre, mint KATI ÉS A GUMINYULAK! :D Későbbiekben Kitti is csatlakozott hozzánk... a verseny egész jól sikerül ahhoz képest hogy mi egy "spontán szerveződés" voltunk... :D A vetélkedő sornán számos feladatban tök jók voltunk...végül harmadik helyezést értünk el...:) A kedv a vetélkedő végére csak fokozódot...ez véleményem szerint az elfogyasztott borok hatása is lehetett. Én 8 körül hazamnetem, majd rávettem Zsoltit, hogy menjünk le a partra sétálni! Ő végülis rászánta magát s így beszélgettünk egy nagyot...szerintem szép befejezése volt ez a hétfőnek! :)
Kedden frissen és felüdülve résztvettem tanóráim egy részén majd a késő angolórám után Benk Dénes fellépésére is benéztem... Ekkor már jó hangulat uralkodott a sörsátorban. Ezt követően ping-pong csatát vívtam két kedves tanárommal: Varga Balázzsal valamint Horváth Csabával...a csapatot és a jókedvet Kitti erősítette! :D A pinyótól persze lett egy kis izomláz, de megérte, mert nagyon jól éreztük magunkat! :) Úgy volt megbeszélve, hopgy Ettiék ezután feljönnek hozzánk...ők azonban inkáb a Lapos mellett döntöttek így tehát a csajokkal és Gáborékkal mókáztunk egyet fent az albiban... Az est levezetése egy fergeteges Karaoke volt...nah meg Dj Junior! ;) Egy-két óra alvás után már éreztem, hogy itt a szerda... Erre készültünk egész héten. Látogatóba vártuk ugyanis Dodiékat... :D Nah de előbb délután kimentem Kingával a gulyáslevesfőző versenyre a partra! Meglehetősen jó hangulat uralkodott ott is... a szaktársakkal jót beszélgettünk ésatöbbi ésatöbbi... :) Vágül én hazamentem hogy előkészítsem a lakást a vendégek fogadására! Közben Kinga hazaérkezett a főzőversenyről... :D Hát neki elkelt egy kis segítség... :P Ezután hamarosan megérkeztek a várva várt ifjak... Dodi és az ő Julcsija, Balázs, Patyuska, Bandi, Gábor, Petya, Ádám, Pusi valamint egy váratlan vendég, Zsófi is csatlakozott hozzánk. A társaság elég jókedvű volt, s ez csak fokozódott... Rájöttem, hogy Patyuskától még mindig tudok újat tanulni... :D ami a waterpipe-ot sannak összeszerelését illeti... XD A soksok móka után lementünk a partra majd mókáztunk egyet hajnalig... :) A hangulat természetesen nem volt Lapos... ;) Ez az albimóka nr2. :D Nem volt rossz...s remélem lesz még ilyesmire lehetőség! :P Dodinak ezúton is köszönjük a meghívást a köveztkező mókára... :) Jahm és ha valaki kíváncsi a részletekre a szerdával kapcsolatba annak ajánlom figyelmébe Dodi blogját: http://powerfox120.blogspot.com ;)
Csütörtökön mondanom sem kell elég nagyokat aludtunk Katussal, majd este még lementünk a Dunapartra, mert hát így kerek az élet!:D Ezek a hallgatói napok elég sok élményt nyújtottak számomra, bár elég zokon vettem, hogy egy nap sem kerültem sorra az asztrológusnál... XD Nah mindegy, majd talán jövőre... :D Pénteken felvettünk a vizsgákat...igazából csak reménykedek a túlélésben... XD Lesz 10 vizsgám és 4 zh-m ... azt hiszem ez erősen érzékeltet valamit... noh de sebaj...a lényeg hogy andragóóóógia :D Jövő hétévgén jelentkezem, kedves blogolvasóim addig is érezzétek és élvezzétek a napsütééést!!!! :) :P :)

Legolvasottabb iromány